نوشته شده توسط : مهران

ر این پست قصد داریم که در خصوص خواص سیر سیاه برای درمان انواع سرطان صحبت کنیم و ببینیم که سیر سیاه برای سرطان چه خواصی دارد .در ادامه با کالامان همراه باشید و نکات جالبی در خصوص ویژگی های بی نظیر این محصول بسیار با خاصیت صحبت کنیم.
یکی از بهترین خواص سیر سیاه درمان سرطان می باشد و از این رو این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که قصد درمان سرطان را دارند.سیر سیاه با دارا بودن مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان می‌تواند با آثار مخرب رادیکال‌های آزاد که عامل اصلی ابتلا به انواع سرطان ها هستند مقابله کند.

همانطور که می دانید عوامل مخرب محیطی و همچنین تجمع خلط های های سرد در بدن می‌تواند موجبات رشد سلول‌های سرطانی را فراهم کند. از این رو استفاده از یک محصول با کیفیت در جهت دفع خلط های سرد و همچنین جلوگیری از اکسید شدن سلولهای بدن و تولید سلول های سرطانی می تواند یک عامل بسیار مهم در درمان این گونه بیماری‌ها باشد.
درمان سرطان با دوره‌های شیمی درمانی می تواند سبب شود تا ایمنی بدن به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند و از این رو افرادی که در حین دوره درمان سرطان هستند با افت ایمنی بدن مواجه می‌شوند.سیر سیاه برای ایمنی بدن بسیار مفید است و می تواند سبب شود تا ایمنی بدن شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.
خاصیت دیگری محصول کاهش قند خون فشار خون چربی خون و افزایش ایمنی بدن میباشد .همچنین سیر سیاه برای زود انزالی نیز بسیار مفید است و با دارا بودن هورمون های مردانه و دفع خلط های سرد از بدن می تواند سبب شود تا ناتوانی جنسی در اقایان درمان شود.

 

خواص بی نظیر سیر سیاه برای سرطان

همانطور که گفتیم مهمترین علل تولید سلول‌های سرطانی تجمع خلط های سرد می‌باشد. خلط های سرد مانند بلغم و سودا چنانچه در خون و سایر قسمت‌های بدن تجمع پیدا کنند می توانند موجبات رشد سلول‌های سرطانی را فراهم کنند.

سیر سیاه با دارا بودن طبع گرم و همچنین قدرت بسیار بالا در پاک سازی بدن سبب می‌شود تا روند رشد سلول‌های سرطانی بسیار کندتر شود و بتواند در درمان این بیماری بسیار مفید باشد.
از دیگر ویژگیهای درمانی سیر سیاه برای سرطان می توان به میزان آنتی اکسیدان بسیار بالای آن اشاره کرد.

در حین یک فرایند تخمیر سیر خام به سیر سیاه میزان آنتی اکسیدان سیر ۱۰ برابر می‌شود و این تخمیر سبب می‌شود تا سیر سیاه خواص بسیار بسیار بیشتر از سیر خام داشته باشد .

همچنین مصرف سیر خام مشکلات خود از جمله بوی بد دهان و همچنین مشکلات معده را به همراه دارد. در خصوص سیر سیاه باید بگوییم که این محصول هیچ گونه از این عوارض را به همراه ندارد سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان است و به هیچ وجه طعم و بوی بدی ندارد .

همچنین این محصول در درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می‌شود. به عنوان مثال ریزش مو ها یک بیماری است که بر اثر خود ایمنی در بدن به وجود می‌آید.سیر سیاه با افزایش ایمنی بدن و همچنین تنظیم مکانیسم امنیتی بدن سبب می شود تا ریزش موها متوقف شده همچنین این محصول سرشار از فراورده های مورد نیاز برای بدن مانند کلسیم و منیزیم روی سلنیوم و غیره است.

خرید سیر سیاه برای درمان سرطان
موارد گفته شده در خصوص درمان سرطان با سیر سیاه به این معنی نیست که شما تنها با یک دوره از این محصول بتوانید سرطان را درمان کنید. هیچ محصول و هیچ فراورده ای در یک دوره مصرف نمی تواند اثرگذاری چشمگیری داشته باشد و روند درمان سرطان با سیاه باید یک روند طولانی مدت و ادامه دار باشد تا بتوانید بیشترین خواص را از آن دریافت کنید.بهترین برند را می توان سیر سیاه دکتر بیز دانست که دارای مجوز سازمان غذا و دارو می باشد و اولین تولید کننده سیر سیاه است.
همچنین خرید این محصول با توجه به سایر خواص دیگری که برای بدن دارد مانند مشکلات پوست و مو ایمنی بدن کبد چربی خون قند خون کلسترول خون درمان زود انزالی و بسیاری موارد دیگر می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش سلامتی بدن در همه ابعاد به شمار رود.پس سیر سیاه برای لاغری نیز بسیار مفید است.
میزان آلیسین موجود در سیر سیاه به نسبت سیر خام بین ۴ تا ۱۰ برابر بیشتر است و این ترکیب یکی از مهم ترین و مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده سیر می باشد که خواص بی نظیر آن برای بدن در همه جنبه ها به اثبات رسیده است.
جهت خرید سیر بسیار دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید و محصول مورد نظر را با نازلترین قیمت سفارش دهید.

 

سیر سیاه دکتر بیز چه خاصیتی دارد و کارایی آن چیست؟

 

سیر سیاه یک ماده ی غذایی کاربردی میباشد که از تخمیر سیر نو در دمای 60 تا 90 جايگاه سانتیگراد و رطوبت 70 تا 90 درصد ساخت‌و‌ساز میشود. سیر جدید را به بازه زمانی 60 تا 90 روز با این موقعیت محافظت می نمایند. بعداز آن سیر رنگ سیاه و صورت ژله ای پیدا می نماید که به آن سیر سیاه میگویند.

این ماده خیر فقط دارنده مزه و طعم ی بی نظیری میباشد، بلکه از خاصیت متعددی نیز منتفع میباشد. به همین عامل در آشپزی و طب سنتی از آن تحت عنوان یک طعم دهنده و داروی بی سابقه به کار گیری می نمایند.

این نوع سیر سرشار از ترکیبات آلی گوگرد مانند آلیسین، آلیسین، دی آلیل دی سولفید، دی آلیل تری سولفید، و غیره را دارا میباشد. به همین عامل فواید تندستی بخش اعظمی مانند خاصیت ضد سرطانی، ضد چاقی، آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک، ضد چربی خون، ضد دیابت، ضد منعقد، ضد میکروبی، محافظ کبد و اکثری از خاصیت دیگر را مشتمل بر میشود.

البته دانشمندان به تازگی بر روی خاصیت ضد سرطانی سیر سیاه متمرکز خیس گردیده اند و دریافته اند که‌این ماده ی مغذی برای معالجه سرطان خون، سرطان روده بلندمرتبه و سرطان معده بسیار مفید میباشد.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۵۳۸۳۳۷ Copy

 

خاصیت مصرف سیر سیاه به طور ناشتا

 

اکثر کارشناسان طب سنتی توصیه میکنند که سیر را به طور ناشتا مصرف کنیم. هم اکنون چرا به طور ناشتا؟ هنگامی که معده خالی میباشد باکتری ها و ویروس ها در تن مقاومت کمتری دارا هستند. بدین ترتیب سیر با قدرتی که دارااست آنها را از فی مابین میبرد. همینطور مصرف این نوع سیر به طور ناشتا سبب ساز می گردد مواد مفید ای که داراست سریعتر جذب تن شوند و سریع خیس اثر خویش را بر روی تن بگذارند. خاصیت سیر سیاه به طور ناشتا دو موازی میباشد و بخش اعظمی از بیماری ها به عنوان مثال سرطان را معالجه می نماید و سیستم ایمنی تن را در مقابل بیماری های خطرناک تقویت می سازد. قیمت غذایی سیر سیاهی که مصرف میکنید بسیار بیشتر از آن میباشد که یادتان برود صبح ها ناشتا آن را رغبت نمائید.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۶۴۷۴۹۶ Copy

 

با مصرف سیر سیاه از سرطان خودداری نمائید

در قدیم سیر سیاه را به طور سنتی ایجاد می کردند. ولی پس از کشف خاصیت سیر سیاه که بی شمار نیز می‌باشند، مملکت کره آن را به طور به طور کامل ارگانیک به بازار عرضه کرد. به تازگی پژوهشگران کشف کرده اند که به جهت وجود ماده ی S-allyl cysteine در سیر سیاه، به طور بی واسطه مصرف آن بازدارنده از ابتلا به سرطان می‌شود و حتی خوب از سیر ساده بازدارنده از تشکیل سلول های سرطانی در تن میشود. این خواص برای کسانی که در خانواده شان سوابق ی ابتلا به سرطان داشته اند بسیار موثر میباشد و عالی میباشد که سیر سیاه را در اپلیکیشن ی غذایی شان بگنجانند. همینطور ماده ی پلی فنول در طی فرصت تخمیر به صورت اعجاز آسایی ارتقا می‌یابد که‌این ماده نیز اثر متعددی در عدم ابتلا به سرطان داراست. خاصیت سیر سیاه برای سرطان همانند یک مقاومت کننده ی خوب در تن به حساب می آید.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۷۲۷۹۷۴ Copy

 

خاصیت سیر سیاه برای نبرد با سرطان معده

 

پژوهش ها نشانه داده که سرطان معده سبب کاهش اخذ میوه و صیفیجات می گردد. برای معالجه سرطان معده پرتودرمانی و جراحی و مصرف داروهای شیمیایی راهکارهای ساده میباشند که پزشکان آنها را جاری ساختن میدهند. ولی مصرف سیر سیاه یک میانبر بسیار کارکشته برای نبرد با سرطان معده میباشد. از خاصیت سیر سیاه در معالجه سرطان معده تاثیر ضد تومور بودن، خودداری از رسوب کلسترول در رگهای تن آترواسکلروز، تهیه و تنظیم قندخون، خودداری از پرورش سرطان و تاثیر آنتی بیوتیک بودن میتوان اسم پیروزی. در مطالعات آزمایشگاهی در موشهای دارنده تومور، اثرات ضد تومور راز سیاه؛ مانند مهار پرورش، مشاهده شوید. همینطور در‌این پژوهش، ارتقاء شاخص های طحال و تیموس آرم اعطا کرد که تاثیر ضد سرطانی سیر سیاه ممکن میباشد به جهت خاصیت آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی تن که داراست، باشد.

 

سیر سیاه و سرطان روده بلندمرتبه

خاصیت سیر سیاه برای معالجه سرطان و دوری از ابتلا به آن گزینه پذیرش دانشمندان و مکتشفان سراسر عالم بوده میباشد. البته اکثری از عموم با سیر سیاه شناخت ندارند و از خاصیت آن بی استحضار میباشند. براین اساس می بایست به صورت ظریف مطالعاتی درخصوص فواید آن اجرا دهند. یکی فوایدی که سیر سیاه دارااست پرهیز از پرورش عده ی سرطانی در روده ی والا میباشد. طی آزمایشاتی که بر روی جانوران انجام یافته این سود گیری ثابت گردیده که سیر سیاه سلول سرطانی HT29 را در روده ی تعالی در اختیار گرفتن می نماید و منجر کاهش رویش آن می گردد. از روش آپوپتوز و توقف چرخه ی سلولی جمع ی سرطانی را مهار می نماید و از روده ی والا در قبال سلول های سرطانی مراقبت می نماید. این پژوهش ها بر روی موشهای آزمایشگاه های معتبری در ایالات متحده انجام یافته و همگی حاصل به طور مقاله ها و پروژه های پذیرش گردیده ، مکتوب گردیده اند.

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۵ ۱۵۲۶۳۴۹۹۷ Copy

 

قیمت سیر سیاه برای سرطان

بقیه خاصیت سیر سیاه

 

ضمن خواص ضد سرطانی که سیر سیاه دارااست دارنده خاصیت بسیار دیگری میباشد. خاصیت سیر سیاه 10 موازی سیر ساده میباشد. مثلا خاصیت سیر سیاه می شود به مفاد پایین اشاره داشت:

خواص کلاژن سازی پوست را ارتقا می‌دهد و بازدارنده از پیری زود رس پوست می‌شود

آنتی اکسیدان قادر محسوب می‌شود و برای هضم طعام بسیار موءثر میباشد

دربردارنده پتاسیم میباشد و ادرار آور بسیار خیر و خوبی به حساب می آید

سولفور جان دار در آن برای ورم مفاصل و درد عضلات بسیار بهتر میباشد

سیستم دفاعی را بهبود می‌بخشد و در مقابل بیماری های ویروسی مانند آنفولا‌نزا و ویروس کرونا بسیار اثر گذار میباشد

معالجه موثری برای بیماری های حساسیت زا مانند آسم و التهاب گلو و بیماری های تنفسی میباشد

استرس را کاهش میدهد و سبب ساز متانت اعصاب و روان میشود

برای یبوست اثرگذار میباشد و کلسترول را کاهش میدهد و ضد چاقی میباشد

با خستگی پیکار می نماید و برای ورزشکاران تحت عنوان یک انرژی زا به حساب می‌آید

سبب زدودن رادیکال های آزاد در تن می‌شود و از ابتلا به بخش اعظمی از بیماری ها یاری می نماید

از بیماری های قلبی مانند سکته قلبی و قلب و عروق پرهیز می نماید

خطر ابتلا به سکته ی مغزی را تا حد بسیار متعددی کاهش میدهد

تراکم پلاکت های خونی را کاهش میدهد

 

 

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۳ ۱۵۳۸۲۵۹۹۱

 

خرید سیر سیاه برای سرطان

بعداز پذیرش خاصیت این نوع سیر برای معالجه سرطان، عموم به خرید سیر سیاه برای سرطان و بقیه بیماری ها ی پذیرش گردیده روی آورده اند. تصحیح کردن آن در منزل ممکن میباشد طولانی باشد و حتی بعد از مدتی خاصیت مهم سیر به جهت نحوه غلط ساخت آن از دربین برود. به همین ادله عالی میباشد سیر سیاه فراهم که به طور ارگانیک در بازار عرضه می‌شود را خریداری نمایید. به جهت خاصیت سیر سیاه این کالا با بها قابل قبولی به فروش می‌رسد تا کسانی که توانایی مالی ندارند بتوانند آن را تنظیم نمایند. پیش از خرید مسلما از نو بودن و ارگانیک بودن سیر سیاه اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید.

 

خاصیت بی سابقه سیر سیاه

تاثیر ضد سرطان سیر سیاه:

سرطان ، که تحت عنوان یکی‌از دلایل مهم مرگ و میر در عالم شناخته گردیده‌است ، نوعی بیماری میباشد که با پرورش در اختیار گرفتن نشده یا این که غیر طبیعی سلول ها یا این که بافت ها در تن ما یاروهمدم میباشد.

با ارتقاء تعداد شواهد و مدارکی که در باب تاثیر ضد سرطان سیر سیاه در ده سال‌های اخیر گزارش گردیده است ، برخی دانشمندان سفارش کردند که سیر سیاه تحت عنوان یک فرآورده رژیم غذایی برای پیشگیری و معالجه سرطان از سرطان معده تا لوسمی مصرف شود.

سازوکار اثرات ضد سرطان سیر سیاه در گونه های متعدد بیماریهای سرطانی مشمول القای آپوپتوز ، توقف چرخه سلولی و مهار پرورش و تهاجم تومور است.

اثرات اثرگذار سیرسیاه پزشک معالج بیز بر دیس لیپیدمی و ضد چاقی:
چاقی یک نقص‌ تهدیدکننده برای سالم همگانی در کشورهای غربی و پیشرفته میباشد که منجر بروز یک‌سری سندرم متابولیک و بیماریهای مزمن مثل دیابت میشود.

با ترکیبی از عمل بدنی و تعادل رژیم غذایی سلامت در میان انرژی و مصرف انرژی می قدرت از چاقی دوری کرد.
دقت داشته باشید که یکسری غذای کاربردی مانند:

اوریزانول
اسید بوتیریک
حبوبات
برملین
نخود خارجی
عدس
لوبیای فاباس
اسید لینولئیک کونژوگه
دیاسیل گلیسرول ها
تمشک منزه گردیده سیاه
سیب
زغال اخته
حبه دریایی
تحت عنوان پیشگیری و معلوم گردیده اند.
یا این که معالجه عامل ها چاقی از روش یکسری سازوکار به عنوان مثال القای اشباع ، کاهش اشتها ، تهیه متابولیسم چربی و گرمازدایی . فی مابین آن ها ، سیرسیاه دکتر معالج بیز تحت عنوان یک ماده پررنگ لیپید و کاهش دهنده وزن شناخته میشود.

 

 

سیر سیاه برای سرطان





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: