نوشته شده توسط : مهران

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
دانستن نحوه نوشیدن لاته دکتر بیز گانودرما قبل از این یکی از مهم ترین نکاتی است که خریداران باید به آن توجه کنند. از آنجایی که گانودرما لاته دارای خواص دارویی و درمانی است، نحوه مصرف و نحوه مصرف آن تاثیر بسزایی در دستیابی به نتایج درمانی مطلوب دارد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم این محصول را ارائه کنیم و نحوه مصرف قهوه گانودرما لاته را به شما بگوییم تا پس از خرید بتوانید بهترین و موثرترین نتیجه را از مصرف صحیح آن بگیرید.

 

Ganoderma latte coffee10
Ganoderma latte coffee10

درباره گانودرما لاته و طریقه مصرف قهوه لاته گانودرما آن بیشتر بدانید.
گانودرما لاته یکی دیگر از محصولات دکتر بیز است که این بار با فرمول قهوه گانودرما را درمان کرده است. گانودرما لاته ترکیبی از اسپرسو و شیر بخار پز است. مهم ترین تفاوت این نوشیدنی با کاپوچینو وجود اسپرسو و سطح کف دار آن است.

مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی می تواند در مقادیر متفاوتی باشد که هر مقدار طعم غالب جدیدی را برای گانودرما لاته ایجاد می کند. دکتر بیز با افزودن گانودرما لوسیدیم به این قهوه سعی در ارائه محصولات دارویی و درمانی ضمن تولید محصولات دلپذیر و لذیذ داشت.

 

Ganoderma latte coffee
Ganoderma latte coffee

نحوه مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما
قهوه گانودرما لاته در طعم های متفاوتی وجود دارد و افزودن قارچ گانودرما این محصول را در درمان بیماری هایی مانند دیابت بسیار موثر کرده است. نحوه مصرف گانودرما لاته این است که باید در مدت یک یا دو روز مصرف شود، دلیل آن این است که حداکثر نیمه عمر آن بیست و چهار ساعت یا چهل و هشت ساعت در هر ساشه است.

مصرف گانودرما لاته در چند ساشه و در فواصل زمانی جداگانه نمی تواند اثر دارویی خود را به خوبی نشان دهد. اگر فردی می خواهد این قهوه را برای درمان دیابت مصرف کند، باید حداقل دو دوره و به طور منظم از این نوشیدنی استفاده کند تا حداکثر نتیجه را ببیند.

 

Ganoderma latte coffee1
Ganoderma latte coffee1

در اینجا می خواهیم نحوه استفاده از گانودرما لاته را با جزئیات بیشتری توضیح دهیم تا خریداران هر بار نحوه استفاده از این محصول را متوجه شوند. خریداران گانودرما لاته دکتر بیس باید قسمتی از آن را داخل فنجان بریزند و آب جوش به آن اضافه کنند و خوب هم بزنند تا قهوه به خوبی در آب جوش حل شود. گانودرما لاته را می توان به صورت گرم یا سرد مصرف کرد.

 

 

در ادامه مطلبی کوتاه از سایت من و تو خرید برای شما آورده ایم:

خواص قهوه گانودرما دکتر بیز برای لاغری

یکی دیگر از مهمترین ترکیبات پرطرفدار گانودرما، قهوه غنی شده با عصاره گانودرما است. خواص قهوه گانودرما برای لاغری از مهمترین و اصلی ترین دلایل استقبال مصرف کنندگان از این محصول به شمار می آید. فواید قهوه گانودرما برای لاغری به واسطه مکانیسم های ذکر شده در خصوص خواص قارچ گانودرما برای لاغری ایجاد گردیده و از محصولات پرفروش دکتر بیز به شمار می آید.

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری

اطلاع از طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و تناسب اندام اهمیت بسیار زیادی داشته و از مهمترین اصول مصرف این ترکیب به شمار می آید. بهترین و موثرترین روش مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن، نیم ساعت پیش و دو ساعت پس از صرف وعده های غذایی اصلی است.

 

“شماره ی تماس برای مشاوره ی تلفتی و ارتباط با ادمین سایت با شماره 09109483228 تماس بگیرین”

 

 

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-ganoderma-latte-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خرید اینترنتی قهوه لاته دکتر بیز
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را میشناسید؟ ایا از خواص گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز اشنایی دارید؟

گانودرما یک قارچ خاص است که آسیایی ها آن را با نام اکسیر جوانی می شناسند. این قارچ سخت پوست روی تنه ی درختان پوسیده می روید و ۴۰۰ جز فعال زیستی دارد که هر کدام نشانگر یک خاصیت شگفت انگیز هستند. بهترین روش مصرف گانودرما مصرف قهوه آن و تنها تولید کننده قهوه گانودرما در ایران شرکت دکتر بیز می باشد. ما در این مطلب به گانودرما لاته یا به طور کامل قهوه لاته گانودرما دکتر بیز می پردازیم.این کافه لاته با قارچ گانودرما ترکیب شده است و این یعنی هم خوشمزگی و هم خاصیت! در ادامه همچنین ( درباره لاته گانودرما بیز ) به نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، قیمت قهوه گانودرما لاته و دیگر ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
گانودرما چیست؟
گانودرما لوسیدوم یک قارچ سخت پوست است که در آسیا رشد میکند. ۴۰۰ جز فعال زیستی موجود در این قارچ سبب شده است تا گانودرما از خواص معجزه آسایی بهره مند باشد. همچنین طبع گانودرما و قهوه گانودرما لاته دکتر بیز سرد است.

بهترین روش مصرف گانودرما
قهوه ی فوری لاته دکتر بیز

گانودرما به صورت خام اصلا قابل استفاده نیست و به بدن آسیب هم می رساند همچنین قارچ های گانودرما موجود در بازار اکثرا فیک و تقلبی هستند. حالا سوال پیش می آید که در این میان چگونه می توان از خواص گانودرما بهره مند شد؟ جواب تنها یک چیز است با استفاده از قهوه دکتر بیز! می گوییم قهوه چرا که خواص مضائفی به گانودرما می بخشد و جذب را بهتر می کند؛ اما چرا می گوییم دکتر بیز؟ اصلا محصولات دکتر بیز خوبه ؟
البته که هست! کیفیت محصولات بیز کاملا تایید و تضمین شده است و در سایت بیز خبری از گواهی سلامت جعلی نیست و این برند کاملا برند معتبری است.


انواع قهوه های گانودرما
ما در این مطلب قصد معرفی کافه لاته گانودرما را داریم اما محصولات دکتر بیز به لاته گانودرما ختم نمی شوند. قهوه گانودرما و جنسینگ دکتر بیز ، سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری ، قهوه فوری موکا دکتر بیز ، عسل دکتر بیز و… گوشه ای از محصولات دکتر بیز هستند.

ترکیبات قهوه لاته گانودرما
ترکیبات لاته گانودرما شامل قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است.


نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
نحوه مصرف قهوه لاته دکتر بیز چگونه است؟

طریقه مصرف قهوه گانودرما واقعا آسان است! اصلا همین باعث شده است که آن را قهوه فوری لاته دکتر بیز بنامند نه تنها یک کافه لاته ساده. طریقه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز به این صورت است که شما هر روز یک ساشه از آن را در آب حل می کنید و قبل از صبحانه می نوشید؛ همین و بس.


خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟

خواص گانودرما لاته بیشتر در گوارش خود را نشان می دهند. گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یا قهوه فوری لاته برای چیست ادامه این بخش را از دست ندهید.

قهوه لاته گانودرما برای لاغری
پودر قهوه لاته دکتر بیز

یکی از مهم ترین خواص قهوه لاته گانودرما تاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است. قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغری از کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری نیز کاملا مشخص است! روزی یک ساشه قبل از صبحانه‌.

قهوه لاته دکتر بیز برای چاقی
خرید قهوه لاته دکتر بیز

قهوه گانودرما برای چاق شدن موثر نیست؛ البته به خودی خود موثر نیست اما اگر طریقه مصرف قهوه لاته برای چاقی را بدانید می تواند باعث اضافه شدن وزن بشود. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای چاقی نیاز به یک یار کمکی دارد مثلا یک خوراکی شیرین در کنارش. شیر موجود در قهوه لاته برای چاقی تاثیری ندارد زیرا چربی اشباع خیلی کمی را داراست. به طور کل قهوه فوری لاته برای چاقی استفاده نمی شود اما با راهکاری که گفتیم شما می توانید از خواص لاته گانودرما بدون لاغر شدن بهره ببرید.

قهوه گانودرما برای معده
یکی از اصلی ترین خواص قهوه گانودرما لاته درمان مشکلات گوارشی اعم از رفلاکس معده، زخم معده، ورم معده و ورم روده است. پس درمان سریع رفلاکس معده با قهوه فوری لاته امکان پذیر است.

عوارض قهوه لاته گانودرما
عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز عبارت اند از ؛ هیچ چیز! این محصول تنها یک قهوه است (آن هم بدون لاکتوز و چربی اشباع) اصلا چرا یک محصول گیاهی که خاصیت درمانی هم دارد باید عوارضی داشته باشد؟ قهوه لاته گانودرما تنها در صورتی می تواند مشکل ساز شود که در مصرفش افراط شود یا در موارد منع مصرف استفاده شود.

منع مصرف قهوه گانودرما لاته
قهوه لاته هیچ منع مصرف مخصوصی ندارد اما به طور کل قهوه گانودرما برای زنان باردار یا شیرده ، افراد هموفیلی یا دیالیزی و کسانی که آسپرین یا وارفارین استفاده می کنند توصیه نمی شود.

خرید قهوه لاته گانودرما
برای اصلاع از قیمت لاته می توانید همین صفحه را بررسی کنید همچنین به خاطر داشته باشید که قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز در سایت ما از همه جا ارزان تر است و همیشه شامل تخفیف می شود. قیمت قهوه لاته در بخش خرید سایت قابل مشاهده است.

دانستیم قهوه گانودرما بهترین روش استفاده از خواص معجزه آسای این قارچ است و قهوه لاته پیشنهادی عالی برای علاقه مندان به این نوشیدنی! ،(علاقه مندان به انواع دیگر نوشیدنی های بر پایه قهوه می توانند از سایر محصولات ما دیدن کنند). شما می توانید با نوشیدن این قهوه لاغر شوید؛ البته نه تنها با این قهوه! بلکه در کنار کارهای دیگر این قهوه نیز برای رسیدن به تناسب اندام کمک تان خواهد کرد. همچنین شایان ذکر است که قهوه لاته گانودرما تاثیر زیادی بر درمان مشکلات گوارشی دارد.

 

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-ganoderma-latte-coffee/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و طریقه مصرف آن
از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز چربی سوزی و کاهش وزن می باشد. سم زدایی بدن و کاهش استرس از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می باشد.

فواید و خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

 

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از قهوه های مفید و موثر در سلامت بدن محسوب می شود. از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش اضطراب و استرس، سم زدایی و پاکسازی بدن و … اشاره کرد. از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز کمک به کاهش وزن و لاغری می باشد. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش بیماری های تنفسی کمک نمود.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
یکی از محبوب ترین نوشیدنی های چهار فصل قهوه می باشد که در حال حاضر نمونه های متنوع آن را می توان در بازار مشاهده کرد. از بین قهوه های خوشمزه و مفید برای بدن قهوه گانودرما است که ترکیب اصلی آن را قهوه و عصاره قارچ گانودرما تشکیل می دهد. قهوه گانودرما دکتر بیز از برند های معتبر قهوه گانودرما می باشد که از محصولات آن می توان به قهوه سوپریم گانودرما اشاره نمود.

ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز متشکل از قهوه، عصاره جینسینگ و عصاره قارچ گانودرما یا قارچ ریشی قرمز است که در کنار هم دمنوشی قوی و خوش طعم را فراهم می آورد. از آنجا که خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما متنوع می باشد امروزه گروه های سنی مختلف مصرف کننده این دمنوش خوشمزه هستند.

 

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

با کسب اطلاع از فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز می توان این قهوه خوش طعم را در برنامه غذایی خانواده قرار داد. خواص قهوه فوری سوپریم با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ شامل موارد متعددی می شود که از آن جمله کاهش استرس و اضطراب می باشد. بهترین راه برای رفع خستگی ناشی از کار و رفع استرس نوشیدن یک لیوان قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خواهد بود. از طرف دیگر ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما در درمان سردرد های میگرنی نیز موثر است.

از دیگر خواص قهوه ی سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش قند خون به صورت طبیعی اشاره نمود. از آنجا که قهوه سوپریم گانودرما از قهوه های تلخ می باشد بهترین نوشیدنی برای افراد دیابتی محسوب می شود. از طرف دیگر ترکیبات موجود در قهوه گانودرما سوپریم به افزایش تولید انسولین در بدن کمک می کند که نقش مهمی در کاهش ابتلا به دیابت نوع دوم دارد. با این حال مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای افراد دیابتی بهتر است با مشورت پزشک متخصص صورت گیرد.

 

کاهش وزن از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

از مهم ترین خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش وزن و لاغری تدریجی اشاره کرد که دغدغه های گروه های سنی مختلف می باشد. از آنجا که چاقی و اضافه وزن عامل ابتلا به بیماری های مختلف شناخته می شود افراد به روش های مختلف در پی کاهش وزن هستند. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان بدون مواجه با عوارض خاص به کاهش وزن و تناسب اندام رسید. عملکرد قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز در جهت کاهش وزن شامل کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. با توجه به خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در کاهش وزن مصرف این قهوه مفید در کنار رعایت رژیم غذایی و ورزش توصیه می گردد.

همان طور که گفته شد یکی از ترکیبات اصلی قهوه سوپریم گانودرما گیاه جینسینگ است که خواص درمانی فراوانی دارد. جینسینگ که طعمی تند به قهوه سوپریم گانودرما می دهد حاوی مواد مغذی از جمله فیتوکمیکال ها می باشد. از بین خواص قارچ گانودرما با جینسینگ می توان به بهبود عملکرد حافظه و کمک به تمرکز ذهنی اشاره کرد. از طرف دیگر وجود ترکیبات ریشه گیاه جینسینگ در قهوه سوپریم گانودرما به بهبود اختلالات جنسی کمک می کند. وجود جینسینگ در این قهوه سبب افزایش قدرت جسمی شده و از این رو مصرف قهوه سوپریم گانودرما به ورزشکاران توصیه می شود.

 

بهبود بیماری های تنفسی و سم زدایی
از دیگر خواص قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما می شود به بهبود بیماری های تنفسی اشاره کرد. مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز به کاهش استرس و اضطراب کمک نموده و از این رو مصرف آن به افرادی که درگیر بیماری تنگی نفس، برونشیت و آسم هستند توصیه می شود.

سم زدایی و پاکسازی بدن از دیگر فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم محسوب می شود. از آنجا که نوشیدن منظم قهوه سوپریم گانودرما به رفع سموم بدن کمک می کند در بهبود عملکرد کبد که وظیفه آن سم زدایی بدن است موثر خواهد بود.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم

در کنار اطلاع از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز باید در مورد نحوه صحیح مصرف این نوشیدنی مفید و خوش طعم نیز آگاهی های لازم را به دست آورد. دم کردن یک بسته یا تی بگ قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در یک فنجان آب جوش به مدت چند دقیقه بهترین راه مصرف این نوشیدنی داغ می باشد. همچنین می توان این قهوه خوش طعم را پس از سرد شدن با یخ سرو نمود.

بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای کاهش وزن مصرف این نوشیدنی قبل از وعده های غذایی می باشد. از نکاتی که در نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری باید مد نظر قرار داد مصرف منظم و روزانه این قهوه می باشد. در کنار آشنایی از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و نحوه مصرف آن باید از مصرف افراطی این نوشیدنی اجتناب نمود.

 

https://aryokala.ir/how-to-consume-dr-biz-supreme-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

جهت آشنایی بیشتر با گانودرما کلیک کنید: قارچ گانودرما چیست
جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما کلیک کنید: قهوه گانودرما چیست

قهوه گانودرما

قهوه موکا گانودرما
به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته میشود؛ درواقع موکا، کافه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد.

قهوه موکا گانودرما
قهوه موکا گانودرما تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز میشود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب میباشد.
همچنین خواص بوجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.

قیمت قهوه موکا گانودرما
قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز (روی جلد) با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۳۹۸ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه موکا گانودرما را زیر ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ ضمنا لازم به دکر است که قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۳۴۰ هزار تومان به ۳۹۸ هزار تومان تغییر کرده است.

سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما

خواص کاکائو
با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد (لینک منبع):

حاوی پلی فنول
تنظیم فشار خون
کاهش خطر حمله قلبی و سکته
بهبود جریان خون و عملکرد مغز
موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
محافظت در برابر سرطان
سایر خواص کافه موکا گانودرما دکتر بیز
ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی، رفع مشکلات پوستی

منع مصرف: زنان باردار و شیرده

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

 

https://aryokala.ir/what-is-ganoderma-mocac-coffee/



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()