نوشته شده توسط : مهران

قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک

 

قهوه گانودرمالاته بی یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم است. این قهوه با طعم و تجربه اش نظر همه را جلب می کند. تمایل افراد به استفاده از این نوع قهوه باعث شده تا دکتر بیز لاته در اختیار علاقه مندان قرار گیرد و خودشان به راحتی این کار را انجام دهند. یکی از ویژگی های این نوع قهوه این است که ترکیب آن با قارچ گانودرما ویژگی های پودر قهوه گانودرما لاته را دوچندان کرده است. در ادامه با این نوشیدنی گرم بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

Ganoderma latte coffee3
Ganoderma latte coffee3

قهوه لاته گانودرما برای چاقی چیست؟

 

قهوه گانودرما لاته بیز یا کافه لاته همانطور که از نامش پیداست نوشیدنی گرمی است که از قهوه تهیه می شود. خاستگاه این نوشیدنی خوشمزه اروپاست و هنوز هم یکی از محبوب ترین هاست. این نوع قهوه از مخلوط قهوه و شیر به مقدار مشخص تهیه می شود. لاته از نسبت 30 به 180 اسپرسو و شیر استفاده می کند. یعنی 30 میلی لیتر اسپرسو و 180 میلی لیتر شیر مصرف می شود. همچنین کف کننده شیری که برای این کار استفاده می شود از 0 تا 5 مایل متغیر است که بر اساس تقاضای فردی تعیین می شود. شیری که در لاته بخارپز استفاده می شود، بخارپز است و فوم استفاده شده بسیار مهم است و نقش عمده ای در طعم این قهوه دارد.

 

 

Ganoderma latte coffee7
Ganoderma latte coffee7

 

گانودرما لاته چیست؟

 

گانودرما قارچی است که منشا آن چین است و حدود 2000 سال است که در آنجا استفاده می شود. این قارچ در آن زمان یکی از قارچ های کمیاب و گران قیمت بود و فقط اشراف و خانواده سلطنتی اجازه استفاده از این قارچ گانودرما را داشتند. این قارچ به قارچ جاودانگی نیز معروف است. خواص غیر معمولی که این قارچ داشت و برای سلامتی بسیار مفید بود، این نام را برای آن به ارمغان آورد. پس از مدتی پرورش این نوع قارچ در چین رواج یافت و به دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی گسترش یافت و از خواص آن در پزشکی استفاده شد.البته لازم به ذکر است که این نوع قارچ در هیچ محیطی نمی تواند رشد کند و تنها 4 کشور توانستند این نوع قارچ را به تولید انبوه برسانند که از جمله آنها ایران است.

 

 

Ganoderma latte coffee6
Ganoderma latte coffee6

 

گانودرما چه خواصی دارد؟

 

اما چرا این همه توجه را به خود جلب کرده است؟ یکی از خواصی که می توان به گانودرما لاته برای این نوع قارچ های دارویی اشاره کرد این است که این قارچ برای سلامت قلب و عروق بسیار موثر بوده و گردش خون و اکسیژن به بافت ها را بهبود می بخشد. همچنین فشار خون را کاهش می دهد. این قارچ برای هضم، پاکسازی کبد، پیشگیری و درمان بیماری های کبد چرب و بیماری های کبدی بسیار موثر است. این گیاه توانایی دفع سموم بدن و بهبود بیماری های کلیوی را دارد.اگر از آلرژی رنج می برید، می توانید با خوردن این قارچ آن را درمان کنید. وجود آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما نیز خاصیت ضد سرطانی دارد. مصرف این نوع قارچ باعث بازسازی سلول های پوست و جوان سازی پوست و مو می شود. به همین دلیل است که این گیاه را گیاه حیوانی و اکسیر جوانی نیز می نامند.

 

Ganoderma latte coffee5
Ganoderma latte coffee5

“شماره ی تماس برای مشاوره ی تلفتی و ارتباط با ادمین سایت با شماره 09109483228 تماس بگیرین”

 

موارد مصرف گانودرما

 

گانودرما قارچ قرمز رنگی است که بر خلاف سایر قارچ ها بافتی سفت دارد، بنابراین مصرف آن مستقیماً به دستگاه گوارش آسیب می رساند و نه تنها شفابخش است بلکه مضر نیز می باشد. از این رو این قارچ به روش های مختلفی مصرف می شود و بسته به نوع فردی که می خواهد از آن استفاده کند، شکل مصرف نیز متفاوت است. به عنوان مثال برای پوست امروزه به راحتی می توان از صابون حاوی عصاره این قارچ استفاده کرد. این قارچ را معمولاً به صورت پودر و برای پختن غذا یا خوردن آن به تنهایی استفاده می کنند.یکی از بهترین راه های استفاده از گانودرما مصرف آن با نوشیدنی های گرم است که به راحتی در این پودر حل می شود. بنابراین می توانید این قارچ را تهیه و پودر کرده و با نوشیدنی گرم خود میل کنید و اثرات مصرف آن را مشاهده کنید.

 

Ganoderma latte coffee4
Ganoderma latte coffee4

کافه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از بهترین راه های درمان گانودرما، نوشیدن آن با نوشیدنی های گرم است. یکی از بهترین نوشیدنی های گرمی که می توانید با این قارچ ها بنوشید قهوه است. کافه لاته گانودرما قهوه ای است که علاوه بر پودر قهوه حاوی پودر گانودرما بوده و به نسبت مناسبی وجود دارد که طعم قهوه را تغییر نمی دهد. قهوه لاته گانودرما امروزه به دلیل خواص کشف شده این دو گیاه اعم از دانه قهوه و قارچ گانودرما بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های زیادی در این زمینه لاته خود را با پودر قارچ گانودرما تولید و عرضه می کنند.یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در ایران برند بیز و دکتر بیز گانودرما لاته یکی از محصولات خاص و معروف این برند می باشد.

 

 

 

ویژگی های قهوه گانودرما با شیر خشک

 

یکی از مهم ترین معیارهایی که در خوردن هر نوع غذایی به آن توجه می کنیم، خواص آن ماده است و اگر برایمان مفید باشد از آن استفاده می کنیم. همه ما خواص و مصرف قهوه را می دانیم و یکی از توصیه ها برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی، مصرف حداقل یک فنجان گانودرما لاته فوری در روز است. علاوه بر این، از آنجایی که حاوی کافئین و سایر مواد مغذی است، در جوانسازی و حفظ سلامت پوست بسیار موثر است و اثر چربی سوزی آن بر کسی پوشیده نیست. در قسمت قبل به خواص گانودرما نیز پرداخته شد و با آن ها آشنا شدیم که در واقع تنها قسمت کوچکی از خواص این گیاه بود. در ادامه به ویژگی های گانودرما با کافه لاته خواهیم پرداخت.

 

 

 

Ganoderma latte coffee2
Ganoderma latte coffee2

 

 

ترکیب این دو اکسیر شفابخش می تواند به عنوان مثال از بیماری التهابی روده و رفلاکس معده به مری پیشگیری یا درمان کند و بنابراین برای هضم غذا بسیار مفید است. بافت کرمی گانودرما لاته همچنین زخم معده و یبوست را بهبود می بخشد که باعث سلامت پوست می شود. مصرف این نوع لاته باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کنترل فشار خون و چربی ها می شود. دیابتی ها به دلیل بیماری خود باید در مصرف مواد مختلف احتیاط کنند.اما با اطمینان به این دسته از عزیزان باید گفت که داشتن کافه لاته با گانودرما برای آنها بسیار مفید است و می توانند بدون نگرانی آن را مصرف کنند زیرا میزان قند را تنظیم می کند و پانکراس را مجبور به تولید و ساخت انسولین می کند. یکی از ویژگی ها و ویژگی های این نوع لاته، خاصیت کاهش وزن گانودرما لاته است که برای چربی سوزی بسیار عالی است و با مصرف مناسب در طول روز می توان شاهد کاهش وزن ناشی از مصرف قهوه با شیر بود.

 

 

Ganoderma latte coffee1
Ganoderma latte coffee1

 

 

ترکیبات قهوه لاته قارچ گانودرما

 

 

کافه لاته قارچ گانودرما حاوی اسپرسو و کرم مخلوط با قارچ گانودرما است که با نام کافه لاته گانودرما به فروش می رسد. به طور دقیق تر، از دانه های قهوه روبوستا و عربیکا به همراه پودر گانودرما به مقدار مناسب با خامه و شکر درست می شود که وقتی آماده سرو و نوشیدن است طعم لاته با حالت خامه ای به راحتی می دهد.

 

 

 

قهوه گانودرما لاته بیز



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()