نوشته شده توسط : مهران

اگر از کوتاهی قد خود رنج میبرید و میخواهید قدتان بلندتر شود.
اگر از انجام عمل جزاحی یا مصرف داروهای یمیایی برای افزایش قد خود میترسید.
اگر همه راه های موجود برای افزایش قد را امتحان کرده اید و به هیچ نتیجه ای نرسیده اید.

اگر در هر کدام از شرایط بالا قرار دارید میتوانید بهترین راه ممکن را برگزیده از ژل طبی افزایش قد برای افزایش قد خود بهره بگیرید.

مختصری دیگر از مزایای ژل طبی افزایش قد

ژل طبی افزایش قد دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

بسیار نرم است و هنگام راه رفتن موجب آسیب رسیدن به پا نمیشود.
قابلیت انعطاف بالایی دارد.
از دوام بالایی برخوردار است و همین سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد.
سالهای متمادی بسیاری میتوانید از ژل طبی افزایش قد استفاده کنید و نگران کاهش قدرت عملکرد آن نباشید.
هیچ حساسیت پوستی برای پا ایجاد نخواهد کرد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.
سازگاری بالایی با پوست بدن دارد.
هیچ عوارض جانبی و احتمالی برای آن پیش بینی نشده است.

تصویر 9

تفاوت عملکرد کفش پاشنه بلند و ژل افزایش قد

استفاده از کفش های پاشنه بلند موجب ایجاد مشکل در ستون فقرات و کلیه اسکلت بدن خواهد شد، بطوریکه سالها باید به دنبال راه درمان برای عوارض ایجاد شده در این خصوص باشید. در مقابل، ژل طبی افزایش قد به دلیل انعطاف بالای خود و جنس سیلیکون مرغوب بکار رفته در آن نمیتواند موجب ایجاد هیچ گونه عوارضی در اندام داخلی بدن از جمله ستون فقرات و اسکلت بدن گردد.

خرید اینترنتی ژل افزایش قد

فروشگاه ما امکان خرید ژل افزایش قد را برای شما فراهم کرده است، شما میتوانید با یک کلیک نسبت به ثبت سفارش خود در خصوص ژل طبی افزایش قد اقدام نمایید و چند روز بعد این بسته را درب منزل تحویل بگیرید. خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان موجب کاهش هزینه ها و اطمینان بیشتر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید پس از تحویل محصول، هزینه آن را به مامور اداره پست پرداخت نمایید. ما یکی از نمایندگان معتبر و رسمی ژل طبی افزایش قد در ایران هستیم و همه اقدامات لازم جهت آرامش خاطرتان را فراهم کرده ایم.

کیفیت ژل افزایش قد

هر محصول پرطرفداری بصورت تقلبی نیز تولید شده و در بازار پخش میشود محصول ژل طبی افزایش قد نیز به دلیل روبرو شدن با تقاضای زیاد در معرض این مشکل قرار گرفته، پس هنگام خرید باید دقت کنید که حتما محصول اصل را خریداری نمایید، توجه کنید که قیمت پایین میتواند یکی از علائم تقلبی بودن محصول باشد.

ژل طبی افزایش قد betall اصل

این ژل یکی از انواع مرغوب ژل طبی افزایش قد میباشد که میتوانید هم اکنون آن را خریداری نمایید. کیفیت این محصول بسیار بالا است و ما استفاده از آن را به شما توصیه میکنیم. هنگام خرید حتما به آرم و هولوگرام درج شده روی جعبه محصول دقت کنید که احتمال خرید محصول تقلبی را کاهش دهید.

 

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران


خواص و فواید سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

در طی سال های اخیر با توجه به خواص منحصر به فرد سیر سیاه و طعم بسیار خوشمزه آن شاهد افزایش رشد چشمگیر تقاضای مردم برای خرید این محصول که حاوی مواد مغذی ارزشمندی بوده؛ هستیم. سیر سیاه شرکت بیز از جمله فراورده های مقوی و انرژی زا موجود در بازار است که بر اساس شواهد موجود می توان به خاصیت این گیاه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به چند نمونه از مهمترین خواص و فواید سیر سیاه شرکت بیز اشاره ای کوتاه داشته باشیم؛ می توان هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل را برای آن برشمرد:

خرید سیر سیاه شرکت بیز
شادابی و تندرستی

مصرف سیر سیاه با توجه به میزان قابل توجه انرژی انباشته شده درون خود به محض آزاد سازی در بدن باعث شادابی و تندرستی افراد خواهد شد. شاید همین خاصیت انرژی زایی سیر سیاه باعث شده که عده ای از ورزشکاران مصرف این ماده مغذی را قبل از تمرین و در وعده های غذایی خود فراموش نکنند.
–  ضد سرطان

بنا بر اعتقاد محققان یکی از مهمترین خواص منحصر به فرد سیر سیاه دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری سرطان بوده و بر اثر حرارت دادن سیر خام و تازه می توان میزان تولید پلی فنل ها، فلاونوئید ها، آمینو اسیدها و ترکیب ارگانوسولفور S-allylcysteine را افزایش داد. بدین ترتیب این ماده فراوری شده  به دلیل خاصیت دارویی و آنتی اکسیدان بسیار قوی خود نقشی موثر در کاهش رشد سلول ها و تومورهای سرطانی داشته و حتی ممکن است که منجر به مرگ آنها نیز شود.

 
– خاصیت ضد چاقی و لاغر کننده

سیر سیاه دکتر بیز یک چربی سوز طبیعی و بسیار قوی برای افراد چاقی است که قصد کاهش وزن دارند. شما می توانید برای لاغری در کنار برنامه ی ورزشی و رژیم غذایی خود؛ مصرف این ماده مغذی و انرژی زا را نیز جای داده و برای ضعیف و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن از آن کمک گیرید.

 سلامت پوست و ضد پیری

از دیگر خواص پر فایده و منحصر به فرد سیر سیاه می توان به خاصیت کلاژن سازی بسیار بالای آن اشاره کرد. کلاژن یکی از مواد اصلی پوست انسان به شمار آمده که مانع از ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد. اما افزایش سن و برخی از عوامل جانبی دیگر باعث کاهش رشد این ماده مغذی پوست شده و ما شاهد پیری و چین و چروک روی پوستمان خواهیم بود. مصرف سیر سیاه به دلیل این خاصیت ارزشمند خود به سلامت پوست کمک زیادی کرده و با تولید کلاژن مانع از ایجاد خطوط پیری، آکنه، جوش و … بر روی پوست افراد می گردد.

 
– تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و آنتی بیوتیک

از دیگر خواص منحصر به فرد سیر سیاه را میتوان به خواص آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی آن اشاره کرد و به دلیل «اس ال سیستئین» موجود  در سیر سیاه؛ مصرف این ماده مقوی بدون شک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان و جلوگیری از بروز عفونت های ادراری و …  خواهد شد.
– کاهش کلسترول و تنظیم کننده فشار خون

محققان بر اساس تحقیقات انجام گرفته شده در سال 2005 میلادی به این نتیجه رسیدند که وجود دو عنصر مهم و اساسی در ترکیبات مواد غذایی موجب بهبود جریان گردش خون می شود. اما در تحقیقی دیگر که توسط محققان سوئدی با هدف یافتن ریشه این مسئله انجام گرفت شاهد ایجاد سولفید هیدروژن بعد از مصرف سیر در بدن انسان هستیم. بنابراین یک عامل موثر و مهم در افزایش گردش خون بدن را می توان به وجود  ترکیبات سولفوریک موجود در سیر سیاه نسبت داد. همچنین مصرف این ماده به خاطر تنظیم میزان فشار خون برای افرادی که سابقه ابتلا به بیماری قلبی را داشته اند؛ بسیار مفید بوده و باعث کاهش خطرات حمله قلبی در این دسته از افراد خواهد شد.

 

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

نحوه و روش صحیح استفاده از خرید ژل افزایش قد از داروخانه

در هر بسته از ژل افزایش قد ، چند عدد ژل قرار دارد. استفاده از تعداد لایه‌های ژل بستگی به عمق کفش و نیاز افراد دارد و هر لایه پاشنه را یک سانتیمتر بلندتر می‌کند. جنس کفی‌ها از سیلیکون یا ژل فشرده می‌باشد و هرکدام از آن‌ها حدود یک سانتیمتر می‌باشد. جهت مخفی نگه‌داشتن ژل درون کفش می‌توان آن را در زیر کفی کفش قرارداد. قابل‌ذکر می‌باشد که طراحی این ژل به نحوی بوده که برای ساعت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد و مناسب برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد.

یکی از نکاتی که برای قرار دادن ژل در کف کفش باید در نظر بگیریم ، فرم طراحی کفش می‌باشد. این ژل‌ها در داخل کفش باپاشنه صاف خیلی بهتر و راحت‌تر است اما برای کفش‌های لژ دار یا کفش‌های پاشنه‌بلند، باعث ایجاد شیب بیشتر پاشنه و احساس عدم تعادل در شخص می‌گردد.

در این مواقع باید از لایه‌های کمتر استفاده شود تا شیب غیراصولی را ایجاد نکند. استفاده صحیح از ژل افزایش قد عوارضی را به دنبال نخواهد آورد . استفاده از محصول باکیفیت و اصل، بهترین بهره‌وری را به ارمغان خواهد آورد.

انواع ژل افزایش قد

خرید ژل افزایش قد از داروخانه در دو مدل طراحی و تولید شده است:

– ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک

– ژل یک‌تکه مانند کفی کفش لژ دار

موارد استفاده از انواع ژل‌های افزایش قد

ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک در انواع کفش‌ها قابل‌استفاده می‌باشد و می‌توان لایه‌های آن‌ها را بر اساس میزان افزایش قد تنظیم نمود. جهت کفش‌های فیت پا و کالج‌ها حتماً باید از ژل با لایه‌های قابل‌تفکیک استفاده کرد.

افرادی که پای پرانتزی دارند یا فرم پاشنه پای آن‌ها خمیدگی دارد، بهتر است که از ژل‌های یک‌تکه استفاده نمایند.

ژل افزایش قد نیز عمر مفید دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود یک سال می‌باشد چراکه لایه‌های آن به‌صورت فشرده درمی‌آید. به همین دلیل پس از استفاده طولانی می‌بایست نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

 

فشرده شدن ژل افزایش قد

از مهم‌ترین عوامل کیفیت و فشرده شدن ژل افزایش قد، جنس سیلیکون به‌کاررفته در ساخت ژل می‌باشد که به نسبت مرغوبیت آن مدت‌زمان استفاده و تحمل فشردگی آن متغیر است.

اگر این ژل فشرده گردد، تفاوتی با کفی‌های معمولی کفش نخواهد داشت. نوع و جنس کفش نیز در کیفیت ژل تأثیرگذار می‌باشد. فشار لبه‌های کفش می‌تواند در فشردگی ژل مؤثر باشد.

ژل‌های بی‌کیفیت که با مواد پتروشیمی درجه ۳ و ۴ ساخته می‌شوند، علاوه بر ایجاد بوی بد در کفش می‌تواند باعث حساسیت پوستی نیز شود. پس از مدتی استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت، آن‌ها دچار له‌شدگی و پارگی می‌شوند. پس بهتر است از همان ابتدا این ژل‌ها را از داروخانه‌ها یا مراکز معتبر تهیه نمایید تا از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید ژل افزایش قد از داروخانه با توجه به دارا بودن سیلیکون درجه‌یک، علاوه بر راحتی استفاده از آن، میزان قد متناسب با خواسته افراد را تأمین می‌نماید

سایز خاصی برای این محصول تعریف نشده است و در صورت خرید میتوانید برای کفش های مختلف با هر شماره ای از آنها استفاده کنید. نوع زنانه و مردانه نیز برای آن تعریف نشده است و محصول ارائه شده انعطاف بسیار بالایی دارد بطوریکه برای همه و با هر سایز کفشی مناسب است. در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با شماره …. تماس حاصل فرمایید.

مشاورین مجموعه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

 

 

فروشگاه حراج کده



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()